ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK:
- Várható szállítás: 3-5 munkanap
- Cégek vásárlása esetén 30-50 db ajándékcsomagtól a várható szállítási idő 5-10 munkanap
- Kérjük ne feledje, a rendelés feladása fizetési kötelezettséggel jár!
- A megrendelést követően egy automatikus e-mailt fog kapni a rendszerből a sikeres rendelés leadásáról, viszont a visszaigazolást csak a rendelés feldolgozása után küldjük el Önöknek. Ha ezt az e-mailt nem kapná meg a rendelés leadását követő 24 órán belül, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
- Az elküldött csomagban számlát nem fog találni, azt minden esetben elektronikusan küldjük.
- Amennyiben a rendelés leadásakor téves szállítási, számlázási címet, elérhetőségi adatot (telefonszámot, e-mail cím) adott meg és a futár emiatt nem tudja elérni Önt és kézbesíteni a csomagot, úgy ezért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük fokozottan ügyeljen a helyes adatok kitöltésére! Ilyen esetben sem a csomag árát, sem a szállítási díjat nem áll módunkban megtéríteni.
- 5 napon túl át nem vett csomag visszaszállítási díja mindenkor a megrendelőt terheli.
- Amennyiben egyedi megrendelési igénye lenne, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 30 198 9009 telefonszámon.
FIZETÉSI MÓDOK:
- Online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül. Elfogadott bankkártyák:
- Banki előreutalás:
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: OTP Bank
Kedvezményezett neve: Takács József
Kedvezményezett számlaszáma: 11734004-25988488
- Utánvét:
- Utánvéttel történő fizetés költsége: 590 Ft
- Utánvétes fizetés: maximum 20.000 Ft értékig.
- DPD csomagpontra szállítás esetében az utánvétes fizetési mód nem választható.
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK:
Szállítási költségeink az alábbi táblázatok szerint súly alapján kalkulálódnak - 25.000 Ft felett ingyenes a szállítás (súlytól függetlenül).
*25 kg felett a szállítási díj duplázódik!
- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Magyarország területén:
Súly (kg) | Szállítási díj ( Ft) |
0 - 3 | 1300 |
3,0001 - 5 | 1800 |
5,0001 - 10 | 2000 |
10,0001 - 15 | 2300 |
15,0001 - 20 | 2800 |
20,0001 - 25 | 5600 |
- Szállítás DPD Csomagpontra:
Súly (kg) | Szállítási díj ( Ft) |
0 - 3 | 1300 |
3,0001 - 5 | 1500 |
5,0001 - 10 | 1700 |
10,0001 - 15 | 1900 |
15,0001 - 20 | 2400 |
20,0001 - 25 | 4800 |
- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Csehország, Lengyelország és Szlovákia területén:
Súly (kg) | Szállítási díj ( Ft) |
0 - 3 | 5990 |
3,0001 - 5 | 6990 |
5,0001 - 10 | 7990 |
- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Csehország, Lengyelország és Szlovákia területén:
Súly (kg) | Szállítási díj ( Ft) |
0 - 3 | 5990 |
3,0001 - 5 | 6990 |
5,0001 - 10 | 7990 |
- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Ausztria, Horvátország és Románia területén:
Súly (kg) | Szállítási díj ( Ft) |
0 - 3 | 6990 |
3,0001 - 5 | 7990 |
5,0001 - 10 | 8990 |
- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Németország területén:
Súly (kg) | Szállítási díj ( Ft) |
0 - 3 | 6990 |
3,0001 - 5 | 7990 |
5,0001 - 10 | 8990 |
FONTOS INFORMÁCIÓK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN:
A futárok 2 egymást követő alkalommal próbálják meg kiszállítani Önnek a csomagját.
- Amennyiben nem veszi át a csomagot:
- 5 napon túl át nem vett csomag visszaszállítási díja mindenkor a megrendelőt terheli.
- Sérült kívülről a csomag, melyet a futár át akar adni:
- Ha úgy látja, hogy az átvenni kívánt csomag sérült, akkor nem köteles azt átvenni, ilyen esetben a futárral kötelező jegyzőkönyvet felvetetnie az esetről.
- Készítsen Ön is fotót a csomagról, és ha tud akkor a tartalmáról is.
- Kérjük írjon nekünk egy e-mailt az esetről 24 órán belül a rendelés számával, hogy ezzel megkönnyítse a csomaggal kapcsolatos ügyintézést.
- Átvette a csomagot, melynek tartalma sérült:
- Kérjük az átvételt követő 24 órán belül ellenőrizze a csomag tartalmát, hogy egyik terméke sem érkezett sérülten.
- Amennyiben sérülést tapasztal, szíveskedjen jelezni felénk e-mailben (reklamációt csak a kézhezvételtől számított 24 órán belül tudunk elfogadni).
- Az e-mail tartalmazza a rendelés számát, a sérült termék cikkszámát, mennyiségét valamint fotókat a sérült termékről (csomagolásával együtt). Készítsen külső és belső képet is a csomagról. (Ezeket a futárszolgálat mind bekérheti kárszemlére).
- Kérjük a sérült terméket az eredeti csomagolásában őrizze meg.
- Az e-mailt követő 24 órán belül pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot a kárrendezés ügyében.
FELADOTT CSOMAGODDAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK ESETÉN:
DPD ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200
DPD ügyfélszolgálat e-mail címe: dpd@dpd.hu
DPD csomagkövetés: DPD NYOMONKÖVETÉS