Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási és fizetési feltételek

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK:

  • Várható szállítás: 3-5 munkanap
  • Cégek vásárlása esetén 30-50 db ajándékcsomagtól a várható szállítási idő 5-10 munkanap
  • Kérjük ne feledje, a rendelés feladása fizetési kötelezettséggel jár!
  • A megrendelést követően egy automatikus e-mailt fog kapni a rendszerből a sikeres rendelés leadásáról, viszont a visszaigazolást csak a rendelés feldolgozása után küldjük el Önöknek. Ha ezt az e-mailt nem kapná meg a rendelés leadását követő 24 órán belül, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
  • Az elküldött csomagban számlát nem fog találni, azt minden esetben elektronikusan küldjük.
  • Amennyiben a rendelés leadásakor téves szállítási, számlázási címet, elérhetőségi adatot (telefonszámot, e-mail cím) adott meg és a futár emiatt nem tudja elérni Önt és kézbesíteni a csomagot, úgy ezért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük fokozottan ügyeljen a helyes adatok kitöltésére! Ilyen esetben sem a csomag árát, sem a szállítási díjat nem áll módunkban megtéríteni.
  • 5 napon túl át nem vett csomag visszaszállítási díja mindenkor a megrendelőt terheli.
  • Amennyiben egyedi megrendelési igénye lenne, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 30 198 9009 telefonszámon. 


FIZETÉSI MÓDOK:

Online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül. Elfogadott bankkártyák: 

- Banki előreutalás:

  A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:

  Kedvezményezett bankja: OTP Bank
  Kedvezményezett neve: Takács József
  Kedvezményezett számlaszáma: 11734004-25988488

- Utánvét: 

- Utánvéttel történő fizetés költsége: 590 Ft
- Utánvétes fizetés: maximum 20.000 Ft értékig.

- DPD csomagpontra szállítás esetében az utánvétes fizetési mód nem választható.


 

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK:

Szállítási költségeink az alábbi táblázatok szerint súly alapján kalkulálódnak - 25.000 Ft felett ingyenes a szállítás (súlytól függetlenül).

 

*25 kg felett a szállítási díj duplázódik!


- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Magyarország területén:

Súly (kg) Szállítási díj ( Ft)
0 - 3 1300
3,0001 - 5 1800
5,0001 - 10 2000
10,0001 - 15 2300
15,0001 - 20 2800
20,0001 - 25 5600
 

- Szállítás DPD Csomagpontra:

Súly (kg) Szállítási díj ( Ft)
0 - 3 1300
3,0001 - 5 1500
5,0001 - 10 1700
10,0001 - 15 1900
15,0001 - 20 2400
20,0001 - 25 4800

- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Csehország, Lengyelország és Szlovákia területén:

Súly (kg) Szállítási díj ( Ft)
0 - 3 5990
3,0001 - 5 6990
5,0001 - 10 7990

 

- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Csehország, Lengyelország és Szlovákia területén:

Súly (kg) Szállítási díj ( Ft)
0 - 3 5990
3,0001 - 5 6990
5,0001 - 10 7990

 

- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Ausztria, Horvátország és Románia területén:

Súly (kg) Szállítási díj ( Ft)
0 - 3 6990
3,0001 - 5 7990
5,0001 - 10 8990

 

- Házhozszállítás DPD futárszolgálattal Németország területén:

Súly (kg) Szállítási díj ( Ft)
0 - 3 6990
3,0001 - 5 7990
5,0001 - 10 8990

 

FONTOS INFORMÁCIÓK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN:

A futárok 2 egymást követő alkalommal próbálják meg kiszállítani Önnek a csomagját.

- Amennyiben nem veszi át a csomagot:

  • 5 napon túl át nem vett csomag visszaszállítási díja mindenkor a megrendelőt terheli.

- Sérült kívülről a csomag, melyet a futár át akar adni:

  • Ha úgy látja, hogy az átvenni kívánt csomag sérült, akkor nem köteles azt átvenni, ilyen esetben a futárral kötelező jegyzőkönyvet felvetetnie az esetről.
  • Készítsen Ön is fotót a csomagról, és ha tud akkor a tartalmáról is.
  • Kérjük írjon nekünk egy e-mailt az esetről 24 órán belül a rendelés számával, hogy ezzel megkönnyítse a csomaggal kapcsolatos ügyintézést.

- Átvette a csomagot, melynek tartalma sérült:

  • Kérjük az átvételt követő 24 órán belül ellenőrizze a csomag tartalmát, hogy egyik terméke sem érkezett sérülten.
  • Amennyiben sérülést tapasztal, szíveskedjen jelezni felénk e-mailben (reklamációt csak a kézhezvételtől számított 24 órán belül tudunk elfogadni).
  • Az e-mail tartalmazza a rendelés számát, a sérült termék cikkszámát, mennyiségét valamint fotókat a sérült termékről (csomagolásával együtt). Készítsen külső és belső képet is a csomagról. (Ezeket a futárszolgálat mind bekérheti kárszemlére).
  • Kérjük a sérült terméket az eredeti csomagolásában őrizze meg.
  • Az e-mailt követő 24 órán belül pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot a kárrendezés ügyében.


FELADOTT CSOMAGODDAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK ESETÉN:

DPD ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200
DPD ügyfélszolgálat e-mail címe: dpd@dpd.hu
DPD csomagkövetés: DPD NYOMONKÖVETÉS